مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:302021-09-25بين الملل

نگرانی صهیونیست ها از تیرگی روابط با دموکرات های آمریکا


منابع خبری از نگرانی صهیونیست ها از تیرگی روابط با دموکرات های آمریکا در سایه تولید بیش از 50 درصد از قطعات سامانه های گنبد آهنین در این کشور پرده برداشتند.

- منابع خبری از نگرانی صهیونیست ها از تیرگی روابط با دموکرات های آمریکا در سایه تولید بیش از 50 درصد از قطعات سامانه های "گنبد آهنین" در این کشور پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، به دنبال مانع تراشی حزب دموکرات آمریکا در کنگره برای تصویب کمک های امنیتی به رژیم صهیونیستی رسانه های عبری از نگرانی محافل امنیتی و نظامی و همچنین نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم نسبت به این موضوع پرده برداشتند.

کارمیلا مناشیه ، تحلیلگر مسائل نظامی شبکه عبری زبان کان در این باره گفت: نگرانی در نهادهای امنیتی و نظامی و نخست وزیر درباره روابط با دموکرات ها در کنگره وجود دارد.

وی افزود: به من گفته شد که دولت اسراییل تلاش می کند تا این روابط را بهبود بخشد شکاف در روابط با دموکرات ها را برطرف کند زیرا این بسیار مهم است.

الیییل شاحر خبرنگار شبکه مذکور نیز اعلام کرد: بیش از 50 درصد از قطعات سامانه های گنبد آهنین در آمریکا ساخته می شود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به نگرانی مقامات این رژیم از کمک های امنیتی کنگره گزارش داد: آنچه در مورد کمک های آمریکا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی صهیونیست ها از تیرگی روابط با دموکرات های آمریکا

نگرانی صهیونیست ها از تیرگی روابط با دموکرات های آمریکا