مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-25اجتماعي

زنگ مهر در پیشوا نواخته شد


آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در پیشوا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح شنبه و با شروع سال تحصیلی آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور عباسی فرماندار، تاجیک مدیر آموزش و پرورش، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه پیشوا، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی، رؤسای ادارات، معلمان و دانش آموزان در مدرسه آیت الله مشکینی پیشوا برگزار شد.

تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا در این مراسم گفت: سال تحصیلی با شعار مهر و سلامت آغاز می شود و این سال تحصیلی به گونه ای آغاز می شود که سلامتی دانش آموزان به بهترین شکل حفظ شود.

وی افزود: از خانواده های محترم دانش آموزان خواهش می کنم در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان تلاش کنند و این اطمینان را می دهم که همه ی افراد مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت از معلمین و رانندگان سرویس مدارس تا دانش آموزان واکسینه شوند و نهایت تلاش را جهت حفظ سلامت این عزیزان به کار خواهیم بست.

تاجیک بیان داشت: از فردا به مدت دو روز در مدارس مطهری ویژه پسران و حضرت زهرا (س) ویژه دختران، واکسیناسیون دانش آموزان 15 سال به بالا به صورت اختصاصی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر در پیشوا نواخته شد

زنگ مهر در پیشوا نواخته شد