مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-25سياسي

نواختن سه زنگ مهر، نماز و مقاومت در مدارس سمنان


1400 با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به طور نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان برگزار و سه زنگ مهر، - ایسنا/سمنان آیین آغاز سال تحصیلی 1401-1400 با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به طور نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان برگزار و سه زنگ مهر، نماز و ایثار و مقاومت نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این آیین،اظهار کرد: بحث اقرا و علم و آموزش اولین پیامی بود که به پیامبر اکرم(ص) نازل شد و خداوند متعال اول معلم عالم هستی است.

امام جمعه سمنان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دوران دفاع مقدس و شهدای معلم و دانش آموز افزود: بر اساس روایت شریفه، طلب علم و آموختن بر همگان واجب است، علاوه بر این هوشیار باش که خداوند، طالبان دانش و علم، دانش آموزان و دانشجویان و کسانی که به دنبال دانش هستند را دوست دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرط نگاه داشتن این دوستی این است که گناه نکنیم، گناه تاریکی می آورد، زندگی خود را در مسیر کسب دانش معنوی کنیم، خدا دار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن سه زنگ مهر، نماز و مقاومت در مدارس سمنان

نواختن سه زنگ مهر، نماز و مقاومت در مدارس سمنان