مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-25سياسي

تغییر هنجارها نشانه جنگ نرم دشمنان است/ به جوانان امروز الگوی مناسب معرفی نشد


فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تغییر هنجارها نشانه تلاش جنگ نرم دشمنان است، گفت: مواردی که سال های قبل به هیچ وجه پسندیده نبود امروز به هنجار تبدیل شد زیرا دشمن هدفمند برای کمرنگ کردن اهداف و ارزش‎های دینی به میدان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سردار سیاوش مسلمی در بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای نیاک بخش لاریجان و گرامیداشت یاد و خاطره جانباز شهید ناصر یزدانی نیاکی، اظهار کرد: روحیه و جایگاه ارزشمند مادر، نظام آموزشی و جایگاه معلم و نظام الگوهای اصیل و اسلامی کشور توسط دشمن نشانه گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه جوانان امروز الگوی شاخص ندارند و اگر شهدا الگوی آنها بود شرایط فرق می کرد، گفت: لازم است تا مسؤولان کشورمان هم راه و رسم شهدا را سرلوحه کار قرار دهند البته باید رشادت و دلیری شهدا برای برخی مسؤولان بازگو شود تا آنها بدانند در چه آب و خاکی مسؤولیت دارند و راه خدمتگزاری به مردم را بیاموزند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مسؤولان امروزه مسؤولیت خود را مدیون خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و رشادت مردم هستند، ادامه داد: همانطور که هشت سال دفاع مقدس را بسیجیان پیش بردند امروزه در زمان شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون بسیجیان پای کار آمدند و رشادت از خود نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر هنجارها نشانه جنگ نرم دشمنان است/ به جوانان امروز الگوی مناسب معرفی نشد

تغییر هنجارها نشانه جنگ نرم دشمنان است/ به جوانان امروز الگوی مناسب معرفی نشد