مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25ورزشي

ساروی چالش جدید کشتی گیر روس برای کسب طلای جهان


اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی نوشت که ساروی می تواند چالشی جدید برای کشتی گیر روسی در مسابقات جهانی نروژ باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اتحادیه جهانی کشتی در ادامه تحلیل اوزان شرکت کننده در مسابقات جهانی نروژ به بررسی وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی پرداخت.

اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص نوشت: موسی اولوف روسی به دلیل قهرمانی در المپیک توکیو هنوز در حال دریافت هدایا و جوایز است اما این فرنگی کار روسیه در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی اسلو در وزن 97 کیلوگرم و کسب عنوان قهرمانی است.

اتومبیل، خانه، جوایز نقدی و افتخار ملی به این کشتی گیر روسی اهدا شد و حالا اگر او بتواند در مسابقات جهانی اسلو برنده شود، می تواند انتظار بیشتری داشته باشد.

در طول 4 سال گذشته، اولوف پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در سالهای 2018 و 2019 با شکست دادن آرتور الکسانیان قهرمان وقت جهان از ارمنستان، خود را به عنوان کشتی گیر برتر جهان معرفی کرد.

پس از پیروزی های بیشتر اولوف در جام جهانی 2020 و همین طور المپیک توکیو، در رقابت با الکسانیان، او بیشترین موفقیت را داشت.

این 2 کشتی گیر در فینال المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که در آن اولوف با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید تا رکورد رودرروی او مقابل الکسانیان به 4 برد مقابل یک پیروزی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساروی چالش جدید کشتی گیر روس برای کسب طلای جهان

ساروی چالش جدید کشتی گیر روس برای کسب طلای جهان