مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:502021-09-25پزشكي

دانش آموزان تنها واکسن سینوفارم می زنند


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: واکسن در نظر گرفته شده برای دانش آموزان، با توجه به مجوزهای صادر شده، سینوفارم و در دو نوبت است که با فاصله حداقل یک ماه تزریق می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: واکسن در نظر گرفته شده برای دانش آموزان، با توجه به مجوزهای صادر شده، سینوفارم و در دو نوبت است که با فاصله حداقل یک ماه تزریق می شود.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت به استان ها اعلام کرده در راستای بازگشایی ایمن مدارس در سال تحصیلی 1400_1401 و به منظور انجام بهینه این فرایند، هماهنگی های لازم به عمل آید تا فرآیند واکسیناسیون دانش آموزان با مشکل مواجه نشوند.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فوکال پویینت علمی مراقبت و مدیریت بیماری های عفونی ادامه داد: به منظور پیشگیری از ازدحام در پایگاه های واکسیناسیون فعلاً واکسیناسیون پایه دوازدهم با نوبت دهی انحصاراً از طریق سامانه salamat.

gov.

ir صورت می پذیرد.

ضیایی ادامه داد: واکسن در نظر گرفته شده برای این گروه با توجه به مجوزهای صادر شده، سینوفارم و در دو نوبت است که با فاصله حداقل یک ماه تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان تنها واکسن سینوفارم می زنند

دانش آموزان تنها واکسن سینوفارم می زنند