مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-25اجتماعي

آموزش در مدارس «زیرکوه» حضوری است/ ظرفیت هر کلاس؛ 15 دانش آموز


رییس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه گفت: آموزش در تمام مدارس زیرکوه به صورت حضوری و با ظرفیت هر کلاس حداکثر 15 دانش آموز انجام خواهد شد.

- علیرضا طالبی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زیرکوه، با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، اظهار داشت: آموزش در تمام مدارس زیرکوه به صورت حضوری و با ظرفیت هر کلاس حداکثر 15 دانش آموز انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مدارس روستایی و عشایری و کم جمعیت  هر روزه به صورت حضوری و مدارس با جمعیت بالا نیز به صورت دو گروه(الف و ب) و به صورت حضوری دایر خواهد بود.

رییس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه با بیان اینکه مدارس متوسطه دوم در روزهای پنجشنبه نیز دایر خواهد بود، مطرح کرد: خوابگاه های دانش آموزان با تعداد محدود و با رعایت فاصله گذاری و به صورت گروه بندی دایر خواهد بود.

طالبی فر اضافه کرد: در کنار آموزش حضوری استفاده از مدرسه تلویزیونی  برای دانش آموزان توصیه می شود همچنین از ظرفیت شبکه شاد برای برنامه های کمک آموزشی و ارائه تکالیف استفاده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان کلیه نکات بهداشتی را در هنگام حضور در مدارس رعایت کنند، گفت: از اولیای گرامی خواهشمندیم نهایت همکاری را با عوامل اجرایی مدارس داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در مدارس «زیرکوه» حضوری است/ ظرفیت هر کلاس؛ 15 دانش آموز

آموزش در مدارس «زیرکوه» حضوری است/ ظرفیت هر کلاس؛ 15 دانش آموز