مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-24حوادث

سانحه رانندگی در محور مراغه-هشترود 3 کشته بر جای گذاشت


فرمانده انتظامی مراغه از برخورد سواری تندر با تریلر در محور مراغه-هشترود خبر داد و گفت: در این تصادف، راننده و دو نفر از سرنشینان خودروی تندر فوت شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه از برخورد سواری تندر با تریلر در محور " مراغه-هشترود " خبر داد و گفت: در این تصادف، راننده و دو نفر از سرنشینان خودروی تندر فوت شدند.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در محور مراغه - هشترود بلافاصله ماموران پاسگاه خداجو و پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و با بررسی های اولیه مشخص شد که در برخورد بین یک دستگاه خودرو سواری تندر با یک دستگاه تریلر، راننده و دو نفر از سرنشینان خودرو گی سواری تندر به عللت شدت تصادف در دم فوت کردند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به این که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، نواقصات جاده ای ( اختلاف سطح ) و هم چنین بی مبالاتی از سوی راننده خودرو سواری تندر به علت تجاوز به چپ اعلام شده است، به رانندگان توصیه کرد تا از عجله و شتاب بی مورد هنگام رانندگی خودداری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه رانندگی در محور مراغه-هشترود 3 کشته بر جای گذاشت

سانحه رانندگی در محور مراغه-هشترود 3 کشته بر جای گذاشت