مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-23بين الملل

گفت وگوی ابراهیم کالین و سالیوان درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه


ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا پیرامون روابط دوجانبه و مسایل منطقه ای رایزنی کردند.

- ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا پیرامون روابط دوجانبه و مسایل منطقه ای رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تی آر تی، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید دیدار و گفت وگو کرد.

دفتر ارتباطات ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، در این دیدار موضوعاتی از جمله روابط دوجانبه، مبارزه با شیوع بیماری کووید-19، تغییرات اقلیمی، سوریه، عراق، لیبی، قبرس، مدیترانه شرقی و دیگر مسایل منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت استراتژیک روابط ترکیه و آمریکا، پیرامون برداشتن گام های لازم برای توسعه همکاری های اقتصادی بحث و تبادل نظر شد.

کالین و سالیوان به افزایش دیدارهای متقابل در سطح عالی و استفاده از مکانیزم های مورد لزوم در راستای رساندن حجم تجارت دو کشور به سطح 100 میلیارد دلار تاکید کردند.

در دیدار مذکور ضمن تاکید بر ضرورت همکاری بین المللی برای پیش گیری از بحران انسانی جدید در افغانستان و رساندن هر چه سریعتر کمک های انسانی به این کشور، گفته شد، تماس های نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی ابراهیم کالین و سالیوان درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه

گفت وگوی ابراهیم کالین و سالیوان درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه