مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-23فرهنگي

انتشار 60 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس/ ارائه تخفیف های ویژه


سعیدی، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ و هویت ملی ما را می سازد، گفت: انتشارات به نشر تاکنون 60 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس منتشر کرده است.

- ، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ و هویت ملی ما را می سازد، گفت: رشادت های جوانان و مردم کشورمان در این هشت سال بسیار زیاد است، در همین راستا بسیاری از هنرمندان و نویسندگان تلاش کرده اند تا با آثار سینمایی و همچنین کتاب های داستان محور و یا تاریخ شفاهی این فداکاری ها را نقل کنند.

حسین سعیدی ادامه داد: انتشارات به نشر نیز در راستای اهداف و رسالت هایی که بر عهده دارد در تمام رده های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آثاری در زمینه دفاع مقدس تولید کرده است، با توجه به زبان شیوا، روان و جذابی که این کتاب ها دارند علاوه بر حذب مخاطب بسیار تاثیرگذار نیز بوده اند.

وی با اشاره به این که انتشارات به نشر تاکنون 60 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس منتشر کرده است، گفت: از میان این آثار، 45 عنوان مربوط به حوزه کودک و نوجوان و 15 اثر در قالب داستان و رمان بزرگسال منتشر شده که در جشنواره های مختلف از جمله پاسداران اهل قلم، کتاب سال بانوان، ایثار و شهادت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 60 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس/ ارائه تخفیف های ویژه

انتشار 60 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس/ ارائه تخفیف های ویژه