مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-23ورزشي

شیمیدر قطعا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال خواهد بود


باشگاه شیمیدر عملا امروزه بخش جدایی ناپذیر از هویت شرکت شیمیدر سلف شده، بیش از یک دهه است که حمایت از ورزش بسکتبال در این شرکت در دستور کار قرار دارد و استراتژی شرکت در حمایت از بسکتبال و تیم های پایه قرار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات فنی و بهترین های بسکتبال ایران این روزها مشغول تمرینات آماده سازی است و شرکت شیمیدر سلف نیز به گفته مدیرعامل این شرکت با تمام انرژی از آن حمایت می کند.

محمود زاجکانی با اشاره به حضور تیم های مردان و بانوان شیمیدر قم در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور اظهار کرد: ابتدا باید به مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر قم که فصل قبل با تمام توان برای موفقیت تیم از هیچ کوششی فروگذار نبودند قدردانی کنم.

وی ادامه داد: همچنین به دوست و برادر عزیزم هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر به واسطه اینکه موجب سربلندی بسکتبال باشگاه شیمیدر و بسکتبال کشور شده و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند خسته نباشید و تبریک می گویم.

مدیرعامل شرکت شیمیدر سلف اضافه کرد: در این سال ها فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته ایم ولی به مدد پشتیبانی های شرکت و زحمات ورزشکاران، کادر فنی و کادر سایر تیم های شیمیدر لیست بلند بالایی از افتخارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قطعا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال خواهد بود

شیمیدر قطعا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال خواهد بود