مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-22سياسي

برای حجاب، برنامه ها باید از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص اقدامات لازم برای بهبود وضعیت حجاب زنان گفت: مصوبه و بخشنامه کم نداریم اما اجرایی نمی شوند.

برای حجاب باید اجرای برنامه ها از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند؛ - ایسنا/خوزستان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص اقدامات لازم برای بهبود وضعیت حجاب زنان گفت: مصوبه و بخشنامه کم نداریم اما اجرایی نمی شوند.

برای حجاب باید اجرای برنامه ها از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند؛ اینکه کارمندی تعهد کرده است اما قوانین را رعایت نمی کند، نشان از کم کاری ما است.

انسیه خزعلی در سفر به خوزستان و در ملاقات با نماینده ولی فقیه در خوزستان که امروز (31 شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: بهترین روزهای زندگی و جوانی ام از جمله روزهای انقلاب و مبارزه را در استان خوزستان گذراندم و مردم خونگرم خوزستان همیشه این خاطرات را در ذهن من زنده نگه داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان چه در زمان جنگ و پس از آن با محرومیت هایی مواجه بود و نتوانست آن گونه که باید سر پا شود و این مساله، مسئولیت را بر دوش مسئولان سنگین تر می کند تا توجه ویژ ای به خوزستان داشته باشند.

خزعلی با بیان اینکه رییس جمهور بر نگاه ویژه به خوزستان تاکید دارد، گفت: زنان مقاوم خوزستان قبل و بعد از انقلاب و در زمان جنگ نشان دادند که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حجاب، برنامه ها باید از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند

برای حجاب، برنامه ها باید از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند