مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-22حوادث

کشف 30 فقره موبایل قاپی به ارزش 250 میلیون تومان/ سارقان دستگیر شدند


سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو موبایل قاپ و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

- سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری دو سارق موبایل قاپ و کشف 30 فقره سرقت به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان، خبر داد.

     سرهنگ کارآگاه سلطانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و بررسی سرقت های مشابه، مشخص شد دو سارق جوان اقدام به سرقتهای متعدد در منطقه جنوب شرق تهران و محدوده خیابان پیروزی کرده که براساس فیلم های به دست آمده از محل های وقوع جرم، هویت یکی از سارقان به نام سعید 26 ساله شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، چهارم شهریور ماه، سعید در خیابان پیروزی دستگیرشد، در بازرسی از وی، دو دستگاه گوشی مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که در سرقت ها از آن استفاده می کردند کشف و ضبط شد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تصریح کرد: پس از انتقال سعید و اعتراف به سرقت های متعدد تلفن همراه، وی یوسف 21 ساله را به عنوان همدست خود اعلام کرد، که در نهایت یوسف نیز شناسایی و دستگیر شد و از وی یک قبضه چاقو و یک دستگاه گوشی مسروقه، کشف شد که وی در اعترافاتش اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 فقره موبایل قاپی به ارزش 250 میلیون تومان/ سارقان دستگیر شدند

کشف 30 فقره موبایل قاپی به ارزش 250 میلیون تومان/ سارقان دستگیر شدند