مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-22اقتصادي

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است


گروه بانک ملی در سال 1399 در حالی سال مالی خود را با سود به پایان رساند که قدرت پرداخت این بانک به هیچ عنوان در معرض خطر قرار نداشته و یک ریال بدهی غیر عملیاتی و یا بلاپرداخت ندارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران ، اظهار نظر سطحی و با نگاه انتزاعی در خصوص ورشکستگی، به استناد برخی اقلام صورت مالی بانک ملی ، به طور قطع غیر حرفه ای صورت پذیرفته است.

مطابق مادتین 39 و 40 قانون پولی و بانکی کشور مصوب 1351/4/18 در صورت سلب یا مخاطره در قدرت پرداخت بانک و قبل از ورشکستگی که ان هم مستلزم استعلام نظر بانک مرکزی می باشد بدوا بانک مرکزی عهده دار اداره بانک شده و یا ترتیب معینی برای اداره ان خواهد داد که بانک ملی به هیچ عنوان در چنین وضعیتی قرار نداشته و ندارد .

همچنین توانایی بانک در ایفای تعهدات و پرداخت های جاری مبین کفایت بالقوه و بالفعل دارایی ها بوده و بانک ملی چه به لحاظ اصل تمکن ظاهری و تئوری فزونی دارایی نسبت به بدهی ( دو نظریه رایج در مبنای توقف و ورشکستگی ) به هیچ عنوان متوقف از پرداخت شناخته نمی شود.

انجام روزانه به طور متوسط بیش از 25 میلیون تراکنش پرداخت ، صدور و پاس نمودن صدها هزار چک رمزدار و عادی مشتریان ، و پرداخت روزانه صدها میلیارد تسهیلات بانکی به مشتریان ، اثبات کننده ملائت ظاهری و واقعی این بانک می باشد به نحوی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است