مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-22اقتصادي

سداد تکنولوژی 5G را بومی سازی می کند/ شکست تحریم های حوزه مخابرات


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با تاکید بر شکستن دیوار تحریم های مخابراتی با بهره گیری از دانش جوانان نخبه ایرانی، از بومی سازی تکنولوژی های جدید بخصوص تکنولوژی5G در ایران خبر داد.

- ، دکتر محسن علیپور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد عصر روز گذشته 30 شهریورماه در نشست خبری با رسانه ها، با اعلام خبر بومی سازی تکنولوژی5G در ایران اظهار کرد: کُر تکنولوژی 4G آخرین نسخه ای بود که اپراتورها از شرکت های چینی خریداری کرده بودند؛ موضوعی که باعث خروج مقادیر زیادی ارز از کشور در طول سال های اخیر شده بود که با تکیه بر دانش نخبگان جوان کشور بزودی از خروج ارز در این زمینه جلوگیری خواهیم کرد.

طراحی پلتفرم برای بومی سازی تکنولوژی5G در ایران وی با بیان اینکه امروز اپراتورها تمایل به دریافت نسخه بروز شده نسل جدید اینترنت دارند اما تحریم ها مانع دریافت این خدمات شده، افزود: در حوزه تکنولوژی های اینترنت و مخابراتی، تیمی از جوانان نخبه کشورمان که سال ها در این حوزه فعالیت کرده بودند را شناسایی کردیم که به کمک آنها پلتفرمی به منظور بومی سازی تکنولوژی5G در ایران طراحی شده است.

توان ارائه سرویس به اپراتورها و عرضه کنندگان اینترنت مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با تاکید بر اینکه این پلتفرم مبتنی بر استانداردهای ITU پیاده سازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سداد تکنولوژی 5G را بومی سازی می کند/ شکست تحریم های حوزه مخابرات

سداد تکنولوژی 5G را بومی سازی می کند/ شکست تحریم های حوزه مخابرات