مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-22اقتصادي

افزایش 32درصدی شهریه مدارس غیردولتی قانونی است


مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش درمورد افزایش 32 درصدی شهریه مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: این افزایش شهریه قانونی است و بر اساس یک الگو مشخص می شود.

- ، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در برنامه صبح و گفتگو درمورد افزایش 32 درصدی شهریه مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی با وجود مجازی بودن آموزش ها گفت: مطابق ماده 15 و 16 قانون، شهریه مدارس غیردولتی بر اساس یک الگو و توسط شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی مرکزی مصوب و مشخص می شود.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی با توجه به هزینه ها و قیمت های بازار تعیین می شود افزود: در این الگو، سهم اجاره بها و حق التدریس و حق الزحمه پرسنل و هزینه های جاری و نرخ تورم لحاظ شده و یک رقمی هم خارج می شود.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه شهریه مدارس تابعی از نرخ تورم و قیمت های سایر اقلام و خدمات است متذکرشد: اینطور نیست که آموزش و پرورش و یا موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی خودسر شهریه ای را اعلام کنند.

صالح در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می توانند شکایات خود را از تخلفات در این زمینه اعلام کنند گفت: توصیه ما در این شرایط کرونایی، ثبت شکایت در سامانه مشارکت های مردمی است که کد رهگیری هم در اختیار شاکی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32درصدی شهریه مدارس غیردولتی قانونی است

افزایش 32درصدی شهریه مدارس غیردولتی قانونی است