مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-22سياسي

درس هایی که از دفاع مقدس می آموزیم


هوشیاری، ایمان به خدا و دوری از فتنه گران داخلی درس هایی است که از دفاع مقدس می آموزیم.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: هوشیاری، ایمان به خدا و دوری از فتنه گران داخلی درس هایی است که از دفاع مقدس می آموزیم.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس ما نیز تتمه کربلا است.

چنان که قضیه کربلا و عاشورای حسینی باید زنده نگه داشته شود، دفاع مقدس و یاد و گرامی داشت شهدای انقلاب نیز باید گرامی داشته شود، زیرا ادامه همان فرهنگ عزت و ذلت ناپذیری است.

وی با یادآوری اینکه همان طور که باید فلسفه کربلا در بین جوامع بشری تبیین و تفسیر شود، فلسفه دفاع مقدس و دستاوردهای آن نیز باید تبیین و تفسیر شود، ادامه داد: هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی جنگ تحمیلی و بررسی چگونگی تبدیل شدن این جنگ به دفاع مقدس و دستاوردهایی که تا به امروز در پرتو آن نصیب ملت ایران و جبهه حق طلبان عالم شده است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه برای استخراج گنج جنگ باید به این پرسش پاسخ داد که علل و عوامل پیروزی ملت ایران در یک نبرد ناجوانمردانه و نابرابر کدام است، متذکر شد: از مهم ترین عوامل پیروزی در این جنگ می توان به رهبری و فرماندهی الهی، صبر و پایداری، توکل به خدا، یاد خدا، شجاعت و دلاوری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس هایی که از دفاع مقدس می آموزیم

درس هایی که از دفاع مقدس می آموزیم