مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-22اقتصادي

مرحبا: محدودیت های بانکی نشان از ضعف در قانون بانکداری کشور است


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس محدودیت های جدید بانک مرکزی و همچنین محدودیت های برخی بانک ها برای انتقال وجه را ناشی از تخلفات رخ داده خواند و گفت که بانک ها برای جلوگیری از بروز این تخلفات محدودیت ایجاد می کنند حال اینکه من محدودیت را نمی پذیرم بلکه باید .

- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس محدودیت های جدید بانک مرکزی و همچنین محدودیت های برخی بانک ها برای انتقال وجه را ناشی از تخلفات رخ داده خواند و گفت که بانک ها برای جلوگیری از بروز این تخلفات محدودیت ایجاد می کنند حال اینکه من محدودیت را نمی پذیرم بلکه باید با افزایش نظارت جلوی تخلفات را گرفت.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با ایسنا در واکنش به محدودیت های برخی از بانک ها درباره سقف جابجایی پول در طول یک ماه گفت: این موضوع نشان دهنده ضعف در قانون بانکداری کشور است که اجازه می دهند موسسات پولی و مالی مختلف براساس شرایط خودشان همچون نقدینگی موجود در بانک و یا ظرفیت نرم افزار بانکی عمل کرده و میزان تراکنش ها را تنظیم کنند تا بتوانند پاسخگوی مشتریان خود باشند.

وی افزود: دلیل دیگر، پولشویی است.

وقتی دارنده حساب از طریق شعبه اقدام به انتقال وجه می کند احراز هویت در داخل شعبه صورت می گیرد و دیگر محدودیت وجود ندارد اما اگر همین انتقال وجه از طریق سیستم های تلفن بانک یا بانکداری اینترن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحبا: محدودیت های بانکی نشان از ضعف در قانون بانکداری کشور است

مرحبا: محدودیت های بانکی نشان از ضعف در قانون بانکداری کشور است