مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-22فرهنگي

جشنواره های علمی شبهه ناک همچنان ادامه دارد/ جای خالی برخورد قاطع


طی ماه های گذشته گزارش هایی درباره برگزاری جشنواره های علمی فاقد مجوز منتشر شده و مسئولان وزارت علوم از برخورد با برگزار کنندگان این جشنواره ها خبر دادند، - طی ماه های گذشته گزارش هایی درباره برگزاری جشنواره های علمی فاقد مجوز منتشر شده و مسئولان وزارت علوم از برخورد با برگزار کنندگان این جشنواره ها خبر دادند، با این حال به نظر می رسد همچنان برگزاری این نوع رویدادها ادامه دارد و گاه با نام های جدید برگزارکنندگان همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آذرماه سال گذشته دکتر محسن شریفی؛ مگزارش ایسنا از جشنواره هایی بی اعتبار با اسامی عاریه ای!/ این جایزه ها را چه کسانی می دهند؟ به معرفی جشنواره های شُبهه ناک پایان نامه های برتر جایزه ویژه دکتر حسابی و جشنواره تالیفات برتر علمی جایزه ویژه خیام پرداختیم که سالانه و گاه دوبار در سال برگزار می شوند و با ساختاری غیر شفاف برای دریافت کتاب، پایان نامه، رساله، تحقیق و پژوهش، مقاله و طرح های پژوهشی فراخوان می دهند.

اندکی بعد از انتشار این گزارش و اطلاعیه دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، وب سایت جشنواره پایان نامه های برتر جایزه ویژه دکتر حسابی از دسترس خارج شد و فعالیت این جشنواره به پایان رسید؛ اما گویا جشنواره تالیفات برتر علمی جایزه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های علمی شبهه ناک همچنان ادامه دارد/ جای خالی برخورد قاطع

جشنواره های علمی شبهه ناک همچنان ادامه دارد/ جای خالی برخورد قاطع