مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-22اقتصادي

مصرف بی رویه مشترکین پرمصرف باعث اعمال خاموشی ها شد


سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه برای 82 درصد مشترکان برق قبوضی با مبلغ متوسط 30 هزار تومان صادر می شود، گفت: در صورت رعایت 850 هزار مشترک پرمصرف، خاموشی به بخش خانگی و صنایع اعمال نمی شد.

- به نقل از صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه 2.

6 مشترکان برق پرمصرف هستند، افزود: 30 میلیون مشترک برق از شبکه سراسری، برق می گیرند که 850 هزار مشترک جز مشترکان پرمصرفی هستند که اگر الگوی مصرف را رعایت می کردند امسال تابستان خاموشی به بخش خانگی و صنایع تحمیل نمی شد.

وی با اشاره به اینکه الگوی مصرف برای مشترکان در مناطق عادی مانند تهران 300 کیلووات ساعت است، گفت: علاوه بر 7 درصد افزایش قیمت برق که برای همه مشترکان اعمال شده است اگر مشترکی بیش از الگوی مصرف برق مصرف کرده باشد 16 درصد نیز جریمه خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه قبوض برق بصورت دوره ای و هر دو ماه صادر می شود، ادامه داد: اگر مشترکی در دوماه بیش از 600 کیلووات ساعت برق مصرف کند هر کیلووات ساعت برق مصرف شده بیش از 600 کیلووات با نرخ برق تجدید پذیر یعنی 820 تومان محاسبه می شود.

رجبی مشهدی با بیان اینکه 82 درصد مشترکان برق قبوضی با مبلغ متوسط 30 هزار تومان صادر می شود گفت: اگر مشترکان پرمصرف برای نصب پنل های خورشیدی، فضا و تمکن مالی داشته باشند می توانند با استفاده از این تجهیزات مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بی رویه مشترکین پرمصرف باعث اعمال خاموشی ها شد

مصرف بی رویه مشترکین پرمصرف باعث اعمال خاموشی ها شد