مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-22سياسي

ایران جزیره ثبات و آرامش در منطقه ای نا آرام است


در تمامی ناآرامی های منطقه، ایران اسلامی جزیره ثبات و آرامش است که این امر به خواست خداوند با غیرتمندی جوانان آموزش دیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه های علمی تخصصی ناجا که باحضور سردار رضایی جانشین فرماندهی ناجا، با نثار سلام و درود بر روح پاک شهدا، گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس قرار داریم، دورانی که نام شهدای گرانقدری همچون سردار قاسم سلیمانی در آن می درخشد.

وی ادامه داد: عظمت و مجد ایران اسلامی مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های فرزندان برومند این مرز و بوم است که همواره با حضور دلاورانه خود زمینه ساز اقتدار و امنیت بوده اند.

شهبازی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) بنیان گذارکبیر انقلاب به ثمر نشست و اکنون نیز تحت زعامت رهبری فرزانه به الگویی برای آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان تبدیل شده است.

وی افزود: اکنون نیز در تمامی ناآرامی های منطقه، ایران اسلامی جزیره ثبات و آرامش است که این امر به خواست خداوند با غیرتمندی جوانان آموزش دیده، توانمند و شایسته نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و دو چندان شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در البرز با اقتدار حضور دارد و توفیقات ارزشمندی نیز در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم استان رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزیره ثبات و آرامش در منطقه ای نا آرام است

ایران جزیره ثبات و آرامش در منطقه ای نا آرام است