مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-22سياسي

2 وزیر ارشاد در قاب «شیرازه»/ تحول در عرصه فرهنگ چگونه ممکن است؟


«شیرازه کتاب» در جدیدترین شماره خود که با عنوان «تحول در ارشاد» منتشر شده، به ضرورت تحول در مدیریت فرهنگی کشور و به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شیرازه کتاب در جدیدترین شماره خود که با عنوان تحول در ارشاد منتشر شده، به ضرورت تحول در مدیریت فرهنگی کشور و به ویژه خانواده نشر است.

پرونده ویژه این شماره از مجله شیرازه کتاب ، به موضوع تحول در عرصه فرهنگ و به ویژه حوزه کتاب پرداخته و بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی کشور را ضروری دانسته است.

در این بخش، گفت وگوهایی با رحیم مخدومی رییس هیأت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس، مهدی صالحی بنیان گذار مؤسسه ویراستاران، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سبحانی نسب مدیر انتشارات جمال، علی اکبر تورانیان مدیر انتشارات شهرآب، محمدحسن زمان وزیری مدیر مؤسسه خیبر و انتشارات تلاوت آرامش، سیدغلامرضا حسینی مدیرعامل انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و یاسر عسگری مدیر انتشارات راه یار داشته است.

همچنین حجت الاسلام و المسلیمن عباس شیرازی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نظام الدین و امیرشهریار امینیان مقالاتی را با موضوع وظایف حاکمیت کتاب و هفته دفاع مقدس، نویسندگان کافه شیرازه در این شماره، یادداشت های خود را معطوف به ادبیات دفاع مقدس کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 وزیر ارشاد در قاب «شیرازه»/ تحول در عرصه فرهنگ چگونه ممکن است؟

2 وزیر ارشاد در قاب «شیرازه»/ تحول در عرصه فرهنگ چگونه ممکن است؟