مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-22اقتصادي

عرضه توانمندی های صنعتگران فارس در نمایشگاه بین المللی صنایع چین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از عرضه محصولات و توانمندی های صنعتگران این استان در بزرگ ترین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط چین خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از عرضه محصولات و توانمندی های صنعتگران این استان در بزرگ ترین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط چین خبر داد.

احد فتوحی چهارشنبه 31 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور صنعتگران فارس در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین در گوانگجو، گفت: علی رغم محدودیت های کرونا با حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس واحدهای صنعتی استان در حوزه های انجیر، پسته، پیمانکاری فرعی (SPX) و شیرین بیان در این نمایشگاه حضور یافتند.

او با اشاره به حضور بیش از 30 کشور و سازمان های بین المللی در این نمایشگاه، به اهمیت مذاکرات تجاری و اقتصادی بین فعالان صنعتی، تجاری و اقتصادی اشاره وعنوان کرد: در این نمایشگاه به منظور برگزاری مذاکرات B2B فعالان اقتصادی کشور با تجار چینی و همچنین تجار دیگر کشورها در نظر گرفته شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از این رویداد، گفت: با هماهنگی های انجام شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و همراهی سرکنسولگری کشورمان در گوانگجو، ایران را به مهم ترین شریک خارجی چین در نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه توانمندی های صنعتگران فارس در نمایشگاه بین المللی صنایع چین

عرضه توانمندی های صنعتگران فارس در نمایشگاه بین المللی صنایع چین