مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-22اقتصادي

مانع تراشی بانک ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن


وام ودیعه مسکن برای کاهش مشکلات مردم در نظر گرفته شده، اما در سایه خلاء نظارتی و نبود دستور عمل واحد اجرایی برای بانک ها، مستاجران با گرفتاری جدیدی رو برو شدند و به ناچار در شرایط شیوع ویروس کرونا باید از بانکی به بانک دیگر مراجعه کنند.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس: وام ودیعه مسکن در سایه خلاء نظارتی و نبود دستور العمل واحد اجرایی برای بانک ها، مستاجران را با گرفتاری جدیدی روبرو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، آقای عبدالجلال ایری با اشاره به مشکلات متعدد مردم برای دریافت وام ودیعه مسکن، گفـت: ستاد ملی مقابله با کرونا سال گذشته با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از مستاجران مصوب کرد تا به آن ها وام ودیعه پرداخت شود، سال 99 مبلغ این وام در تهران 50 میلیون تومان، در شهر های بزرگ 30 میلیون تومان و در سایر شهر ها 15 میلیون تومان بود، اما برای امسال افزایش یافت و سقف وام ودیعه مسکن در تهران از 50 به 70 میلیون تومان و در دیگر کلانشهر ها و سایر شهر ها نیز به ترتیب 40 و 25 میلیون تومان شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مشمولان وام ودیعه مسکن عموما از اقشار کم درآمد جامعه بوده که متاسفانه برای دریافت این وام با مشکلات مختلفی رو برو می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تراشی بانک ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن

مانع تراشی بانک ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن