مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-22اقتصادي

دستگاه های متولی میزان واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان را افزایش دهند


به منظور پیشگیری از شیوع موج جدید کرونا انتظار داریم همزمان با تامین واکسن توسط دولت، دستگاه های متولی در استان نیز به سرعت میزان واکسیناسیون روزانه را به 2 برابر افزایش دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع موج جدید کرونا انتظار داریم همزمان با تامین واکسن توسط دولت، دستگاه های متولی در استان نیز به سرعت میزان واکسیناسیون روزانه را به 2 برابر افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: هم اینک کشور و سیستان و بلوچستان از وضعیت آرامش نسبی از لحاظ شیوع کرونا برخوردار است و با توجه به اینکه کارشناسان امر نگران شیوع موج جدید این ویروس در ماه های آینده هستند تصمیم گیری و هدف گذاری برای واکسیناسیون همگانی در شرایط آرامش عقلایی تر و با اعتماد به نفس بیشتر خواهد بود.

وی افزود: میزان پوشش واکسیناسیون در تمامی شهرستان ها بایستی رصد و ضمن تامین واکسن مورد نیاز شهرستان ها به تناسب آن در صورت نیاز، مراکز جدید واکسیناسیون نیز در زاهدان و شهرستان ها ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت ترغیب مردم برای استقبال از واکسیناسیون را بسیار حائز اهمیت است و ادامه داد: فرهنگ سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی میزان واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان را افزایش دهند

دستگاه های متولی میزان واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان را افزایش دهند