مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 01:452021-09-21فرهنگي

روایتی متفاوت از سفر اربعین / «به خدای درختان انجیر» منتشر شد


سفرنامه «به خدای درختان انجیر» روایتی از سفر اربعین و به قلم محسن حسن زاده است که انتشارات سروش همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی(ع) اقدام به انتشار این کتاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همزمان با آغاز پیاده روی اربعین حسینی سفرنامه به خدای درختان انجیر توسط انتشارات سروش منتشر شد که مورد استقبال علاقه مندان به آثار فرهنگی مذهبی قرار گرفته است.

این کتاب روایتی از سفر اربعین حسینی به قلم محسن حسن زاده است که انتشارات سروش همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین اقدام به انتشار آن کرده است.

مؤلف این کتاب در روایتی متفاوت راوی اتفاقات سفر در مدائن، علوه الفحل، طریق العلماء، کفل، عوفی، طویریج و مشاهد مشرفه عراق می شود.

نویسنده این کتاب در مقدمه بیان می کند: سفر اربعین سال98، برای من از جنبه های گوناگونی، ویژه بود؛ شاید به همین خاطر است که جسارت کردم و قلم به دست گرفتم تا روایتگر این سفر باشم.

طبعا نه صاحب این قلم را توانایی آن است که زیبایی های اربعین را به بند واژگان بکشد و نه ماجراهای سفر محدود به سطوری است که در ادامه می آید.

با این وجود کوشیده ام ضمن پرهیز از اغراق، مشاهده گری صادق باشم که تنها به تماشای ظاهر اکتفا نمی کند؛ نیز تلاش بر آن بوده که تا حد ممکن، در ثبت اطلاعات دقیق باشم و برای کسب اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت از سفر اربعین / «به خدای درختان انجیر» منتشر شد

روایتی متفاوت از سفر اربعین / «به خدای درختان انجیر» منتشر شد