مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 21:002021-09-21فرهنگي

نگاه «هم سایه» به افغانستانی ها واقعی است؟


کارگردان «هم سایه» با بیان اینکه تلاش کرده است نگاه منفی به مهاجران افغانستانی را با این سریال تغییر دهد، درباره ی به تصویر کشیدن شخصیت های کاملا مثبت در این مجموعه و نگاهی که به افغانستانی ها داشته اند، - کارگردان هم سایه با بیان اینکه تلاش کرده است نگاه منفی به مهاجران افغانستانی را با این سریال تغییر دهد، درباره ی به تصویر کشیدن شخصیت های کاملا مثبت در این مجموعه و نگاهی که به افغانستانی ها داشته اند، توضیحاتی را مطرح کرد.

محمدحسین غضنفری ـ کارگردان هم سایه ـ همچنین در گفت و گویی با ایسنا درباره دشواری های ساخت این سریال در شرایط کرونا و همزمانی تولید آن با حوادث اخیر افغانستان و حساسیت های موجود، پرداخت.

او درباره ساخت سریال در شرایط کرونایی گفت: ما با آسیب هایی در شرایط تولید کار مواجه شدیم، به نحوی که حداقل سه بار ساخت سریال با تعطیلی روبه رو شد.

به دلیل اینکه قصه این مجموعه قبل از کرونا تعریف شده بود، پس باید ماسک را حذف می کردیم و اجازه نمی دادیم ماسک جلوی دوربین دیده شود؛ همین مساله کار ما را دشوار می کرد.

زمانی که دوربین ما به خیابان می آمد، نباید اجازه می دادیم آدم ها از جلوی دوربین رد شوند که کار سختی بود، یا باید هنرورها را در خیابان به مردم عادی اضافه می کردیم که آن هم شرایط سختی بود و یکی از ضربه هایی که خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه «هم سایه» به افغانستانی ها واقعی است؟

نگاه «هم سایه» به افغانستانی ها واقعی است؟