مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 19:502021-09-21ورزشي

عبور از دیوار تحریم ها برای اجاره VAR و میزبانی از کره جنوبی؟


فیفا امیدوار است VAR برای بازی ایران و کره جنوبی تامین شود و از طرفی فدراسیون فوتبال اعلام کرده میزبانی از این بازی به تامین سیستم کمک داور ویدیویی گره خورده که تاکنون پشت دیوار تحریم ها مانده است.

- فیفا امیدوار است VAR برای بازی ایران و کره جنوبی تامین شود و از طرفی فدراسیون فوتبال اعلام کرده میزبانی از این بازی به تامین سیستم کمک داور ویدیویی گره خورده که تاکنون پشت دیوار تحریم ها مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین میزبانی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی در هفته چهارم انتخابی جام جهانی برابر تیم ملی کره جنوبی در ورزشگاه آزادی خواهد بود ولی مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله شهاب الدین عزیزی خادم می گویند این موضوع به فراهم شدن سیستم کمک داور ویدیویی برای نصب و اجرا در حین مسابقه گره خورده است.

این موضوع زمانی جدی شد که جیانی اینفانتینو، رییس فیفا حدود دو هفته قبل ابراز امیدواری کرده بود که برای بازی با کره جنوبی دو مسئله مهم یعنی سیستم کمک داور ویدیویی و همینطور حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود.

سپس عزیزی خادم درباره برنامه فدراسیون برای اجرای این سیستم به طور پرتابل (سیار) و اجاره آن برای یک بازی به قیمت 20 هزار دلار خبر داده بود اما مشکل اصلی در این زمینه مربوط به مسائل تحریمی و همینطور گمرکی در ایران می شود که در بازی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از دیوار تحریم ها برای اجاره VAR و میزبانی از کره جنوبی؟

عبور از دیوار تحریم ها برای اجاره VAR و میزبانی از کره جنوبی؟