مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-21سياسي

انسداد 60 حلقه چاه غیرمجاز طی 6 ماهه اول سال جاری در اردبیل


مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب و نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل از عملیات انسداد و مسلوب المنفعه کردن 60 حلقه چاه غیرمجاز در شش ماه اول سال 1400 در سطح استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب و نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل از عملیات انسداد و مسلوب المنفعه کردن 60 حلقه چاه غیرمجاز در شش ماه اول سال 1400 در سطح استان اردبیل خبر داد.

داور بستام 30 شهریور با اعلام این خبر افزود: در راستای مدیریت و نظارت دقیق بر منابع آب زیرزمینی و حفظ و صیانت از این منابع، گروه های گشت و بازرسی این شرکت با همکاری مسئولین قضایی و انتظامی در سطح استان، اقدام به پر و مسلوب المنفعه نمودن 60 حلقه چاه کشاورزی غیرمجاز در 6 ماهه اول سال جاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت باتوجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون و خشکسالی حادث شده با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد، از تداوم این اقدام تا پرکردن بقیه چاه های غیرمجازی که حکم پر و مسلوب المنفعه شدن آنها توسط مراجع قضایی صادر گردیده خبر داد.

بستام صرفه جویی حاصل از انسداد این 60 حلقه چاه غیرمجاز را بیش از 93 صدم میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: از اول سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 60 حلقه چاه غیرمجاز طی 6 ماهه اول سال جاری در اردبیل

انسداد 60 حلقه چاه غیرمجاز طی 6 ماهه اول سال جاری در اردبیل