مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-21سياسي

16 اثر از لرستان به جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان راه یافت


آثار پادکست اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به مرحله دوم ارزیابی جشنواره قصه گویی کانون راه یافتند.

- ، 16 اثر پادکست اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به مرحله دوم ارزیابی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون راه پیدا کردند.

نازنین قدم پور عضو روشن دل کانون لرستان با قصه یخی که عاشق خورشید شد ، اسماعیل اله دادی با قصه بدترین جشن تولد مار بود ، ستایش احمدپور با قصه قیچی که دنبال کار می گشت ، صباح سیاسی با قصه گروفالو ، آزاده کوگانی با قصه قیچی که دنبال کار می گشت و نیلا سینا با قصه طوطی و بقال از جمله این افراد هستند.

همچنین آرتین سینا با قصه رستم و سهراب ، زهره سلامت با قصه دم دراز و گوش دراز ، سیما رحیم پور با قصه جومه خومبلی خوم باز ، آتوسا معصوم زاده با قصه خربزه شیرین ، زینب ملکشاهی با قصه از پیامبر دوازده درهم ، هوناز خسروی با قصه آهوی گردن دراز ، علی شریفی با قصه طوطی و بازرگان ، بهنود فرهادی با قصه نمکی ، راضیه خدایی با قصه بلندترین درخت و آتوسا معصوم زاده با قصه سپری برای سلامت به مرحله دوم ارزیابی رقابت این بخش از جشنواره، راه پیدا کردند.

گفتنی است برگزیدگان قصه های صوتی مشخص و در اختتامیه جشنواره معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 اثر از لرستان به جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان راه یافت

16 اثر از لرستان به جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان راه یافت