مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-21سياسي

اهدای بسته های تحصیلی موقوفات برای دانش آموزان کم برخوردار در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهدای بسته های تحصیلی برای دانش آموزان کم برخوردار، گفت: موقوفات استان در خدمت علم و دانش است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی امروز در مراسم طرح مهر تحصیلی در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: خداوند در قرآن دو گروه افراد را باعنوان جهادگر و کارشان را باعنوان جهاد یاد می کند؛ گروه نخست کسانی که با بذل جان کاری کردند تا نهال انقلاب، قرآن، دین و اسلام بماند و دوم کسانی که با مال خود مجاهدت کردند.

وی افزود: وقف های جدید به ویژه در بحث حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست از اهمیت بسزایی برخوردار است که هزینه های تحصیل نیز در این راستا تامین می شود.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه بیشترین خدمات طی ایام کرونایی توسط اداره کل اوقاف ارائه شد، تصریح کرد: از همان روزهای نخست کرونایی تاکنون در بخش دارو و درمان مردم با مشکلات بسیاری مواجه شدند که اوقاف در این زمینه گام های موثری برداشت.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت همراهی همه نهادها در این مسیر، خاطرنشان کرد: پیگیر احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی سرطانی در غرب استان با نیت موقوفه ای در تهران ولی اجرای نیت در مازندران هستیم تا در سال 1400 انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بسته های تحصیلی موقوفات برای دانش آموزان کم برخوردار در مازندران

اهدای بسته های تحصیلی موقوفات برای دانش آموزان کم برخوردار در مازندران