مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-21سياسي

رکود کسب و کار در مرکز خرید اسلامشهر با اجرای طرح سنگ فرش


نمایندگان کسبه و اصناف در باغ فیض گفتند: اجرای یک طرح عمرانی غیر کارشناسی، باعث رکود کسب و کار و آسیب رسیدن به شهروندان در اسلامشهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، جمعی از کسبه و اصناف خیابان باغ فیض ظهر امروز در حاشیه ششمین جلسه علنی شورا با حضور در صحن شورای اسلامی شهر اسلامشهر خواستار رسیدگی و رفع مشکلات و معضلات به وجود آمده در اثر اجرای یک طرح عمرانی در این خیابان شدند.

یکی از کسبه باغ فیض با اشاره به مسائل و مشکلات طرح غیر اصولی اجرای سنگفرش پیاده راه باغ فیض اظهار کرد: اجرای سنگ فرش خیابان باغ فیض به عنوان مرکز خرید اسلامشهر با استفاده از مصالح نامرغوب و بی کیفیت و به صورت غیر اصولی بر اساس یک کار غیرکارشناسی، باعث رکود اقتصادی در کسب و کار کسبه و ساکنین و رهگذران شده است.

وی با تأکید بر بروز مشکلات اقتصادی، امنیتی، اخلاقی و.

در منطقه گفت: از بدو اجرای این طرح که باعث مسدود شدن بخشی از مسیر عبور و مرور مردم و خودروها در بلوار امام حسین(ع) شده است، مسائل، مشکلات، کاستی ها، نقاط ضعف و عیوب آن به مسؤولان امر و دست اندرکاران اجرای طرح بارها بیان و گوشزد شد، اما تاکنون علی رغم گذشت قریب به یک سال از اجرای این طرح، هنوز به خواسته مردم و کسبه رسیدگی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود کسب و کار در مرکز خرید اسلامشهر با اجرای طرح سنگ فرش

رکود کسب و کار در مرکز خرید اسلامشهر با اجرای طرح سنگ فرش