مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-21ورزشي

فدراسیون های ورزشی باید وابستگی شان را به دولت به حداقل برسانند


رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با بیان این که فدراسیون ها باید وابستگی شان را به دولت به حداقل برسانند، گفت:  این مهم باید در آینده در فدراسیون ها بیفتاد تا بتوانیم موفق باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با بیان این که فدراسیون ها باید وابستگی شان را به دولت به حداقل برسانند، گفت:  این مهم باید در آینده در فدراسیون ها بیفتاد تا بتوانیم موفق باشیم.

محمد علیپور در مجمع انتخاب رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان که امروز (سه شنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خوزستان با داشتن ورزشکاران بسیار مستعد، به نام و بزرگ در طول تاریخ ورزش ایران، توانسته عناوین خوبی را برای کشور کسب کند و شاید در فدراسیون انجمن های ورزشی نیز بتواند بهتر از این باشد.

البته اکنون در پنج شش رشته انجمن های ورزشی خیلی خوب هستند و می توانند تعداد رشته های فعال خود را بیشتر کنند که رییس جدید هیات خوزستان قول این مهم را داده است.

وی بیان کرد: پتانسیل خوبی در این استان برای فعالیت در رشته های مختلف انجمن های ورزشی وجود دارد و با انتخاباتی که امروز برگزار شد، امیدوارم فعالیت های هیات نیز بیشتر شود.

فدراسیون هم بهتر به خوزستان نگاه می کند و تلاش می کنیم در توسعه رشته های ورزشی در این استان، بیشتر کمک کنیم تا در آینده شاهد قهرمانان بزرگی باشیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون های ورزشی باید وابستگی شان را به دولت به حداقل برسانند

فدراسیون های ورزشی باید وابستگی شان را به دولت به حداقل برسانند