مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-21اقتصادي

اعتبارات قطره چکانی تکمیل پروژه بزرگراهی گلستان


معاون عمرانی استاندار گلستان گفت که تکمیل پروژه محور بزرگراه بهشهر به قوچان در محدوده استان گلستان نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار است درحالی که امسال برای آن تنها 45 میلیارد تومان اعتبار دیده شده و البته هنوز تخصیص نیافته است.

- ایسنا/گلستان معاون عمرانی استاندار گلستان گفت که تکمیل پروژه محور بزرگراه بهشهر به قوچان در محدوده استان گلستان نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار است درحالی که امسال برای آن تنها 45 میلیارد تومان اعتبار دیده شده و البته هنوز تخصیص نیافته است.

هر چند که در سال های گذشته با تعریض جاده ها و ایجاد بزرگراه های جدید در گلستان شاهد کاهش تصادفات در این استان بودیم، اما هر چه به جلوتر حرکت می کنیم با توجه به افزایش شمار وسایل نقلیه، باید به لحاظ اعتباری نگاه ویژه ای به جاده ها داشته باشیم تا هم جان و هم مال مردم حفظ شود.

یکی از پروژه جاده ای که در گلستان در حال اجراست، بزرگراه محور بهشهر به قوچان است که ساخت آن از سال 1375 شروع و تا به امروز بخش اعظمی از آن تکمیل شده است.

تکمیل بخشی از این پروژه در استان گلستان که از اهمیت بالایی برخوردار است، در سال های اخیر به کندی پیش می رود.

علی رفیعی نژاد- مدیر شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل ونقل جاده ای گلستان به ایسنا گفت: طول بزرگراه بهشهر به قوچان 550 کیلومتر است و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات قطره چکانی تکمیل پروژه بزرگراهی گلستان

اعتبارات قطره چکانی تکمیل پروژه بزرگراهی گلستان