مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21اقتصادي

تصفیه خانه بیرجند از مشکلات ارزی گذر می کند؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: بخش مایع تصفیه خانه بیرجند پاییز امسال و بخش جامد تا پایان سال وارد مدار و تصفیه خانه با تمام ظرفیت بهره برداری می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: بخش مایع تصفیه خانه بیرجند پاییز امسال و بخش جامد تا پایان سال وارد مدار و تصفیه خانه با تمام ظرفیت بهره برداری می شود.

حسین امامی، روز گذشته دوشنبه 28 شهریور به رسانه های گروهی گفت: تجهیزات مورد نیاز تصفیه خانه بیرجند که بخشی از آن خرید خارجی بوده انجام شده و در حال خرید ابزار دقیق هستیم تا برای نصب در چند ماه آینده وارد کارگاه شود.

به گزرش ایسنا، وی با اشاره به چالش های پیش روی طرح، بیان کرد: تحریم ها، افزایش قیمت ارز و افزایش بی سابقه قیمت ها تا حدودی این طرح را با مشکل مواجه کرد، به همین علت بهره برداری آن به تعویق افتاد.

امامی با اشاره به مشکلات آبرسانی به مرزنشینان شهرستان سربیشه نیز گفت: لوله مورد نیاز برای آبرسانی به این روستاها تا روستای لانو تامین شده و تا شهریور عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه با قرارگاه شهید ناصری عملیاتی شده و تا فصل بهار به اتمام می رسد، تصریح کرد: 35 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه بیرجند از مشکلات ارزی گذر می کند؟

تصفیه خانه بیرجند از مشکلات ارزی گذر می کند؟