مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21دانش

مصاحبه رشته های خاص دانشگاه علامه طباطبایی مجازی شد


دستورالعمل برگزاری مصاحبه از رشته های دارای شرایط خاص آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال 1400منتشر شد بر این اساس این آزمون به صورت تصویری و آن لاین برگزار خواهد شد.

- مصاحبه رشته های خاص دانشگاه علامه طباطبایی "مجازی" شد دستورالعمل برگزاری مصاحبه از رشته های دارای شرایط خاص آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال 1400منتشر شد بر این اساس این آزمون به صورت تصویری و آن لاین برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه به صورت برخط(آنلاین)، ملزم به داشتن وب کم، امکان برقراری صدا از طریق هدست یا میکروفون و اسپیکر سیستم هستند(در صورت امکان و ترجیحا از میکروفن و اسپیکر به دلیل برگشت صدا استفاده نشود و با هدست ارتباط برقرار شود).

جهت شرکت در مصاحبه به شیوه برخط(آنلاین) باید از لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده نمایید و در طول مصاحبه می بایست ارتباط صوتی و تصویری داوطلبان به طور کامل برقرار باشد.

همچنین استفاده از تلفن همراه در طول مدت مصاحبه ممنوع است اما در صورت قطع ارتباط پیش بینی نشده و الزام به تماس اضطراری تلفن همراه باید در دسترس باشد و به جز کلاس برخط (آنلاین) هیچ پنجره یا فایلی در صفحه رایانه فرد باز نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه رشته های خاص دانشگاه علامه طباطبایی مجازی شد

مصاحبه رشته های خاص دانشگاه علامه طباطبایی مجازی شد