مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-21اقتصادي

سفر استاندار خراسان رضوی به سرخس و 20 مصوبه محقق نشده


سفر استاندار خراسان رضوی در دی ماه سال گذشته به سرخس 30 مصوبه داشت که از این تعداد تنها 10 مصوبه انجام شد، 13 مصوبه در حال انجام و برای 7 مصوبه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، سفر استاندار خراسان رضوی در دی ماه سال گذشته به 3 روستا، تامین مکان مناسب و تجهیز 10 خانه ورزش روستایی، الحاق و بازنگری طرح هادی 28 روستا، ساماندهی 23 گلزار شهید و اخذ مجوز طرح سرمایه گذاری غار مزداوند است جزو پروژه های در حال انجام محسوب می شوند.

بر این اساس 7 مصوبه دیگر نیز که جزو مصوبات سفر معتمدیان به سرخس است شامل پروژه های بهسازی 14 کیلومتر از جاده قدیمی سرخس، ایجاد نمایندگی راه و شهرسازی، رفع محدودیت های ناشی از عبور خطوط آب و گاز برای طرح جامع شهر سرخس، اتصال راه دوبانده مشهد سرخس به بلوار ورودی شهر، تامین زمین موردنیاز برای طرح های اشتغال زایی در روستاهای بالای 150 خانوار، صدور مجوز تیرپارک شهرداری در منطقه ویژه اقتصادی و پیگیری تامین اعتبار جهت تکمیل مجتمع فرهنگی هنری و ورزشگاه 5 هزار نفری سرخس است که هنوز اقدامی برای انجام آنها نشده است.

بررسی دقیق مصوبات نشان می دهد که از این مصوبات می توان 17 پروژه را در قالب پروژه کلان درنظر گرفت و 13 پروژه را در سطح پروژه های کوچک برشمرد ضمن اینکه برخی از این مصوبات برای به سرانجام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر استاندار خراسان رضوی به سرخس و 20 مصوبه محقق نشده

سفر استاندار خراسان رضوی به سرخس و 20 مصوبه محقق نشده