مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-21بين الملل

پیش بینی فاجعه در نیروی هوایی آمریکا


رییس ستاد نیروی هوایی آمریکا می گوید که تا سال 2035 نیروی هوایی ایالات متحده با یک فاجعه مواجه خواهد شد چرا که تعداد جنگنده های نیروی هوایی چین از آن پیشی خواهد گرفت.

- رییس ستاد نیروی هوایی آمریکا می گوید که تا سال 2035 نیروی هوایی ایالات متحده با یک فاجعه مواجه خواهد شد چرا که تعداد جنگنده های نیروی هوایی چین از آن پیشی خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله پاپیولر مکانیکز Popular Mechanics، در این رابطه گزارش داد که پیش بینی ژنرال چارلز براون، رییس ستاد نیروی هوایی آمریکا در صورتی که نیروی هوایی ایالات متحده واکنش سریع به وضعیت در حال تغییر را نیاموزد، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

براساس آمار رسمی ارتش آمریکا، به عنوان مثال نیروی هوایی چین در 10 سال گذشته به پنج جنگنده جدید شامل جی-10، جی-16، جی-20، جی-31 و سوخو-35 مجهز شده است، در حالیکه نیروی هوایی آمریکا تنها دو جنگنده جدید شامل اف-35 لایتنینگ 2 و اف-15ای.

ایکس سوپر گرفته است.

این مجله با اشاره به اینکه میانگین سن یک جنگنده در نیروی هوایی آمریکا بین 27 تا 37 سال، یک بمب افکن از 19 تا 39 سال و یک هواپیمای ترابری از 25 تا 87 سال است، تاکید کرد: میانگین سن هواپیماهای چینی مشخص نیست و ممکن است کمتر از نصف این باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فاجعه در نیروی هوایی آمریکا

پیش بینی فاجعه در نیروی هوایی آمریکا