مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-20اقتصادي

عرضه نکردن بلیت دو طرفه پروازهای اربعین تخلف است


سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عرضه نکردن بلیت دو طرفه اربعین تخلف است، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری شکایت از مراکز فروش بلیت را پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  سیاوش امیرمکری با اشاره به بروز برخی تخلفات در فروش بلیت پروازهای رفت و برگشت 5 میلیون تومان و به صورت یکطرفه 3 میلیون و 200 هزار تومان باشد.

  وی افزود: علت تعیین نرخ برای بلیت یک طرفه این بود که اگر زائری بخواهد به صورت زمینی به کشور بازگردد، این امکان برای او فراهم باشد.

امیرمکری ادامه داد: اما در یکی دو روز گذشته گزارش هایی به ما رسیده است که بعضی از مراکز فروش بلیت هواپیما صرفا بلیت یک طرفه برای سفر به عراق عرضه کردند که این خلاف توافق حاصل شده و مقررات است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر پیگیر رفع این مشکل است که بلیت دو طرفه به متقاضیان ارائه شده و خرید بلیت یک طرفه اختیاری باشد.

  امیرمکری افزود: چنانچه هر یک از زائران با این شرایط مواجه شدند و نتوانستند بلیت دوطرفه خریداری کنند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی کشوری، بخش رسیدگی به شکایات، شکایت خود را ثبت کرده و سازمان در اسرع وقت این شکایت را پیگیری کرده و مشکل  را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه نکردن بلیت دو طرفه پروازهای اربعین تخلف است

عرضه نکردن بلیت دو طرفه پروازهای اربعین تخلف است