مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-20بين الملل

فرار 6 اسیر فلسطینی اسطوره امنیتی دروغین اشغالگران را برملا کرد


تحلیلگر مشهور عرب در واکنش به بازداشت مجدد شش اسیر فلسطینی که اقدام به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع کرده بودند، گفت، فرار این شش اسیر، اسطوره دروغین نفوذناپذیری امنیتی اشغالگران را درهم شکست.

- تحلیلگر مشهور عرب در واکنش به بازداشت مجدد شش اسیر فلسطینی که اقدام به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع کرده بودند، گفت، فرار این شش اسیر، اسطوره دروغین نفوذناپذیری امنیتی اشغالگران را درهم شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، تحلیلگر معروف جهان عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم نوشت: صبح روز یکشنبه آخرین فصل حماسه شش اسیر فلسطینی پایان یافت؛ اسیرانی که خودشان را آزاد کردند و به روش افسانه ای از زندان اسراییلی جلبوع فرار کردند اما حماسه مقاومت که این اسیران نماینده بالاترین مراحل آن هستند همچنان ادامه دارد و مملو از شگفتانه های خلاقانه است، زیرا هرگز چشمه این قهرمانی ها خشک نمی شود.

أیهم نایف کممجی و یعقوب نفیعات پس از محاصره منزلی که به مدت 13 روز در اردوگاه جنین در آن مخفی شده بودند، با هدف حفظ جان اهالی خانه ای که در آنجا پناه گرفته بودند، خودشان را تسلیم کردند.

آن هم کجا! اردوگاه جنین که شهیدان و مردمان آن تاریخی مملو از پیروزی را محقق کرده اند؛ پیروزی هایی که به کابوس ارتش رژیم اشغالگر تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار 6 اسیر فلسطینی اسطوره امنیتی دروغین اشغالگران را برملا کرد

فرار 6 اسیر فلسطینی اسطوره امنیتی دروغین اشغالگران را برملا کرد