مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-20اقتصادي

موزه «رضا عباسی» باز نشد


درحالی که موزه های تهران به تازگی اعلام بازگشایی کرده اند، معاون میراث فرهنگی استان تهران از ادامه تعطیلی موزه رضا عباسی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

- درحالی که موزه های تهران به تازگی اعلام بازگشایی کرده اند، معاون میراث فرهنگی استان تهران از ادامه تعطیلی موزه رضا عباسی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، مرتضی ادیب زاده درباره دلیل ادامه تعطیلی موزه رضا عباسی در شرایطی که موزه ها پس از پنج ماه تعطیلی به خاطر شرایط کرونایی فعالیت خود را از سر گرفته اند، اظهار کرد: اجرای سیستم نورپردازی، تجهیز مخازن و به روزرسانی سیستم حفاظتی و تاسیسات از اقدامات عمرانی در دست اجرا در موزه رضا عباسی و عامل تعطیلی آن است.

معاون میراث فرهنگی استان تهران گفت: با پایان عملیات عمرانی در آینده نزدیک، بازگشایی موزه رضا عباسی به عموم شهروندان اطلاع رسانی می شود.

موزه ملی، کاخ گلستان و مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و کاخ نیاوران از جمله موزه هایی هستند که با تغییر رنگ کرونایی تهران از قرمز به نارنجی اعلام بازگشایی کرده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه «رضا عباسی» باز نشد

موزه «رضا عباسی» باز نشد