مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-20سياسي

بعضی ها واردات واکسن یا پیوستن به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند


رییس جمهور با تأکید بر اینکه اگر بر توان داخلی تکیه کنیم، انجام خیلی از کارها ممکن خواهد شد، اظهار داشت: متأسفانه شاهد بودیم که بعضی ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می کردند.

- رییس جمهور با تأکید بر اینکه اگر بر توان داخلی تکیه کنیم، انجام خیلی از کارها ممکن خواهد شد، اظهار داشت: متأسفانه شاهد بودیم که بعضی ها واردات واکسن یا حتی پیوستن کشور به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند و حتی در جلسات رسمی نیز بر موضع خود پافشاری می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در دیدار جمعی از فرزندان و خانواده شهدا گفت: سخن و پیام شهیدان همچون سخن قرآن و پیامبر اسلام(ص) در فضا طنین انداز است ولی فقط گوش هایی که برای شنیدن سخن حق آماده شده اند طنین سخن و پیام آنان را می شنوند.

با بیان اینکه روز به روز پیام شهدا که همان پیام قرآن و پیامبر(ص) است، در جهان طنین افکن تر می شود، افزود: تاریخ گواه آن است که باطل هر چه هم تلاش کرده و در ظاهر قدرت یافته اما در نهایت رفتنی است، اما حق روز به روز بیشتر جلوه می کند و امروز شاهد هستیم که جلوه های حق نظیر اربعین هر روز بیشتر از قبل مورد توجه قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی ها واردات واکسن یا پیوستن به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند

بعضی ها واردات واکسن یا پیوستن به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند