مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-20اقتصادي

قبض برق با مبالغ بسیار بالا برای 28 هزار مشترک گیلانی  


در استان گیلان حدود 28 هزار مشترک قبض برق با مبالغ بسیار بالا دریافت کرده اند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: در استان گیلان حدود 28 هزار مشترک قبض برق با مبالغ بسیار بالا دریافت کرده اند.

محمد اسماعیل هنرمند در جمع خبرنگاران گفت: مردم استان همراهی خوبی با صنعت برق برای گذر از شرایط سخت تابستان سالجاری داشتند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر تصویب هیئت وزیران در تمامی تعرفه های برق در سال 1400، افزایش هفت درصدی بهای برق مصرفی اعمال شده است، افزود: از ابتدای خرداد سالجاری نیز علاوه بر هفت درصد مذکور، 16 درصد افزایش برای مشترکین پرمصرف خانگی تعیین شده است که مجموعاً 23 درصد افزایش را برای این دسته از مشترکین به وجود می آورد.

هنرمند در تشریح مشترکین پرمصرف خاطرنشان کرد: طبق الگوهای مصرف موجود در صنعت برق کشور، استان گیلان در منطقه گرمسیری چهار قرار دارد و از 15 خرداد تا 15 شهریورماه مشترکین خانگی ملزم به استفاده تا 400 کیلو وات ساعت مصرف برق در هرماه هستند و اگر از این آستانه مصرف ماهانه عدول کنند در زمره مشترکین پرمصرف قرار می گیرند.

پرمصرف ها 15 درصد مشترکین را تشکیل می دهند وی اضافه کرد: در استان گیلان بالغ بر یک میلیون و 500 هزار مشترک برق داریم که از این تعداد بیش از یک میلیون و 200 هزار مشترک خانگی هستند و مشترکین پرمصرف تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض برق با مبالغ بسیار بالا برای 28 هزار مشترک گیلانی  

قبض برق با مبالغ بسیار بالا برای 28 هزار مشترک گیلانی