مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-20سياسي

تشریح آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب


دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در نشستی آخرین مصوبات و تصمیمات درخصوص فرآیندهای قانونی احزاب و تشکل های کشور را تشریح کرد.

- دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در نشستی آخرین مصوبات و تصمیمات درخصوص فرآیندهای قانونی احزاب و تشکل های کشور را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمزه امرایی دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب و مدیر کل دفتر سیاسی وزارت کشور ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با تشریح مصوبات جدید این کمیسیون، گفت: امروز هشتمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در سال جدید را داشتیم که به ریاست خرمشاد معاون سیاسی وزیر کشور و رییس کمیسیون برگزار شد و در این جلسه، گزارش برگزاری مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی، بازرسی و اصلاح مرامنامه و اساسنامه کانون تربیت اسلامی مطرح شد که پس از بررسی در کمیسیون مورد تایید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی شرایط برخی مسئولان شعب استانی احزاب هم در کمیسیون مطرح شد و مورد ارزیابی قرار گرفت،اظهار کرد: صلاحیت شعب استانی حزب توسعه ملی ایران اسلامی در استان آذربایجان شرقی، مجمع ایثارگران در استان اردبیل، شعبه حزب همدلی مردم تحول خواه در استان ایلام مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

امرایی یادآور شد: شعبه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان البرز، حزب ندای ایرانیان در استان کردستان، شعبه کانون تربیت اسلامی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب

تشریح آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب