مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-20فناوري

رونمایی اولین پلتفرم تخصصی برنامه نویسی کودکان در یزد


اولین پلتفرم تخصصی حوزه برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در کشور به همت یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد تهیه و رونمایی شد.

- ایسنا/یزد اولین پلتفرم تخصصی حوزه برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در کشور به همت یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد تهیه و رونمایی شد.

به گفته ی الهه نخعی مدیر عامل شرکت داده پردازان ورتا(WORTA) یزد، بی کد اولین وتنها شبکه اجتماعی برنامه نویسی کودک و نوجوان در کشور است و با استفاده از آن، برای اولین بار کودکان و نوجوانان ایرانی در یک بستر امن و علمی با هم به تبادل اطلاعات در حوزه فناوری اطلاعات خواهند پرداخت و به طور مستقیم با مراکز آموزشی فعال و معتبر در این حوزه ارتباط خواهند داشت.

وی اظهار کرد: تیم بی کد فعالیتش را از سال 1395 با تحقیق در مورد آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان شروع کرد و در سال 1396 آموزش زبان های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان را شروع کرد و توانست در کمتر از یکسال بیش از 1500 دانش آموز و مربی علاقمند را اموزش دهد.

وی ادامه داد: در سال 1398 بی کد به دنبال بستری برای به اشتراک گذاری دانش و تجربیات دانش اموزان و مربیان فعال در حوزه برنامه نویسی و تشکیل شبکه ی اجتماعی برنامه نویسان کوچک بود که در همین راستا بی کد را در فرودین ماه 1399 به طور کامل راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی اولین پلتفرم تخصصی برنامه نویسی کودکان در یزد

رونمایی اولین پلتفرم تخصصی برنامه نویسی کودکان در یزد