مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-20بين الملل

رییس رژیم صهیونیستی :باید همواره آماده جنگ باشیم


رییس رژیم صهیونیستی در واکنش به بازداشت مجدد اسرای فراری زندان فوق امنیتی جلبوع گفت: اسراییل باید همیشه آماده جنگ باشد و هیچ فرصتی را برای صلح از دست ندهد .

- رییس رژیم صهیونیستی در واکنش به بازداشت مجدد اسرای فراری زندان فوق امنیتی جلبوع گفت:"اسراییل باید همیشه آماده جنگ باشد و هیچ فرصتی را برای صلح از دست ندهد".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی خود در روز غفران خاطرنشان کرد: ما باید هر آنچه در توان داریم و از دستمان برمی آید، انجام دهیم تا جنگ دوباره ما را غافلگیر نکند، همانطور که در جنگ روز غفران (جنگ اکتبر 1973) اتفاق افتاد.

وی در اظهاراتی ضد فلسطینی مدعی شد: این روزها، نگهبان اسراییل نیز نمی خوابد و آرام نمی گیرد.

نیروهای امنیتی، پلیس و سرویس های اطلاعاتی وابسته به ارتش اسراییل نیز آرام نمی گیرند، بلکه دائماً برای محافظت از شهروندان اسراییلی تلاش می کنند و من از تریبون اینجا برای تشکر از همه نیروهایمان به خاطر شجاعت، عزم و خلاقیتشان در دستگیری تروریست ها استفاده می کنم.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه درباره بازداشت دو اسیر فلسطینی باقی مانده از عملیات فرار از زندان جلبوع مدعی شد: کار به پایان رسید، در نتیجه عملیات شگفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس رژیم صهیونیستی :باید همواره آماده جنگ باشیم

رییس رژیم صهیونیستی :باید همواره آماده جنگ باشیم