مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-20اجتماعي

مدارس خراسان رضوی امسال چگونه بازگشایی می شود؟


معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال بازگشایی مدارس براساس رنگ بندی های کرونایی شهرها نیست بلکه مدارس به صورت تدریجی و ترکیبی آغاز به کار خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال بازگشایی مدارس براساس رنگ بندی های کرونایی شهرها نیست بلکه مدارس به صورت تدریجی و ترکیبی آغاز به کار خواهد کرد.

رضا صابری در گفت وگو با ایسنا با بیان این که مدارس سال جاری از روز شنبه، سوم مهر ماه، بازگشایی می شود، اظهار کرد: امسال ابتدا مدارس مناطق روستایی و عشایری که تراکم دانش آموزانشان کمتر از 15 نفر است، از روز سوم مهر ماه به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و سپس مدارس عشایری و روستایی که جمعیت هر کلاس آن بین 15 الی 30 نفر است، از هفته سوم مهر ماه به صورت گروه بندی شده الف و ب به فعالیت حضوری خواهد پرداخت.

وی افزود: مدارسی که زیر 300 نفر جمعیت دارد، از هفته اول آبان ماه و آن هایی که بالای 300 نفر جمعیت دارد، از هفته سوم آبان ماه به فعالیت حضوری خواهند پرداخت.

از سوم مهر ماه که بازگشایی مدارس انجام می شود، تمام مدارسی که فعالیت حضوری ندارند، در فضای مجازی فعالیت شان شروع می شود تا زمانی که به صورت تدریجی به مراحل تقسیم بندی فعالیت حضوری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خراسان رضوی امسال چگونه بازگشایی می شود؟

مدارس خراسان رضوی امسال چگونه بازگشایی می شود؟