مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-19پزشكي

مرور گلایه بیماران خاص در «فارس من»؛ چرا برخی داروخانه ها دارو ندارند؟


مطالبات زیادی درباره کمبود دارو برای بیماران خاص در «فارس من» ثبت شده.

این گزارش مرور آنهاست.

- ، نگرانی های مردم از کمیاب شدن داروها کم نیست، وجود دلالان  و تخلف برخی ها برای رساندن داروهای خاص به کف بازار ناصر خسرو و بازار آزاد یکی از آن صدها دلیل عمده ای است که موجب شده  تا  این روزها داروها بیش از پیش در داروخانه ها کمیاب و جان بسیاری از بیماران در رنج  و حتی خطر باشد.

گزارش زیر روایتی از پویش هایی است که هر کدام دردی از مشکلات بیماران را روایت می کند، با هم این گزارش را بخوانیم:   نگرانی ها از کمیاب شدن داروهای اعصاب و روان یکی از آن دسته بیمارانی که کمبود دارو می تواند جان  و سلامت آنها را به خطر بیندازد، همین بیماران اعصاب و روان هستند، آن گونه که اگر نتوانند داروها را دریافت کنند برای آنها مشکلات جدی به دنبال خواهد داشت.

در همین راستا جمعی از بیماران اعصاب و روان با ایجاد پویشی در فارس من، نگرانی خود از کمیاب شدن  داروهای اعصاب و روان را ابراز کردند.

این جمع در این پویش نوشتند: کمبود داروهای اعصاب و روان در داروخانه های کشور و نگرانی روانپزشکان از کمبود یا نبود این داروها شرایط سختی را برای بیمارانی که با افسردگی، استرس و وسواس های فکری دست و پنجه نرم می کنند به وجود خواهد آورد و جایگزین کردن دارو یا تطابق آن سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور گلایه بیماران خاص در «فارس من»؛ چرا برخی داروخانه ها دارو ندارند؟

مرور گلایه بیماران خاص در «فارس من»؛ چرا برخی داروخانه ها دارو ندارند؟