مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-19سياسي

«یاسر احمدوند» معاون فرهنگی وزیر ارشاد شد


در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی شد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به یاسر احمدوند آمده است: بسمه تعالی جناب آقای یاسر احمدوند نظر به شایستگی ها و سوابق جناب عالی در حوزه نشر و کتاب و شناخت دیرین از توانمندی ها و با عنایت به روحیه انقلابی و مکتبی که دارید، به موجب این حکم به سمت معاون امور فرهنگی منصوب می شوید.

  امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و با مشی فرهنگی و خردمندانه ای که از آن بهره مند می باشید، و با امعان نظر به اهداف و وظایف معاونت فرهنگی،  رویکردهای فرهنگی دولت مردمی و مأموریت های ذیل؛ اعتلای اندیشه و قلم مورد اهتمام قرار گیرد.

1-برنامه ریزی به منظور ارتقاء و تعمیق ارزش های فرهنگی اصیل اسلام و انقلاب و به ویژه اندیشه های والای حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 2-  برنامه ریزی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان اقشار مختلف در راستای عدالت فرهنگی نظیر جشنواره های پایتخت کتاب، روستاهای دوستدار کتاب و باشگاه های کتابخوانی  3-برنامه ریزی در جهت تولید، توسعه و ترویج فرهنگ مکتوب و پژوهش های فرهنگی مبتنی بر اصول و ارزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یاسر احمدوند» معاون فرهنگی وزیر ارشاد شد

«یاسر احمدوند» معاون فرهنگی وزیر ارشاد شد