مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-19ورزشي

قدردانی از قهرمانان فارس در پارالمپیک توکیو/ لزوم رفع دغدغه استخدام ورزشکاران


مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در پارالمپیک توکیو، ظهر روز یکشنبه 28 شهریور در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در پارالمپیک توکیو، ظهر روز یکشنبه 28 شهریور در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم رحیمی استاندار فارس، حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان، فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس، کاشفی مدیرکل بهزیستی استان فارس و تنی چند از دیگر مسئولان ورزشی و غیر ورزشی استان حضور داشتند و از ساره جوانمردی، مهدی اولاد، سمیرا ارم، علی اصغر جوانمردی و مجتبی کمالی، نمایندگان فارس در المپیک جانبازان و معلولان، قدردانی شد.

همچنین روح اله مستوری مربی با سابقه راگبی استان فارس که اخیرا به عنوان مربی برتر سال آسیا در این رشته ورزشی انتخاب شد، دیگر شخصیت ورزشی بود که مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت.

در این مراسم، عباس حاجی زاده مدیرکل اداره ورزش و جوانان فارس از مهدی فروردین خواست که در مجلس به بحث استخدام پارالمپیکی ها پرداخته شود.

حاجی زاده گفت: قانون دست ما را بسته، چون فقط می توانیم قهرمانان المپیکی را استخدام کنیم اما در خصوص پارالمپیکی ها، قانون گفته که فقط فرزندان آنها می توانند استخدام شوند که امیدواریم این قانون در مجلس اصلاح شود و بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از قهرمانان فارس در پارالمپیک توکیو/ لزوم رفع دغدغه استخدام ورزشکاران

قدردانی از قهرمانان فارس در پارالمپیک توکیو/ لزوم رفع دغدغه استخدام ورزشکاران